Гощанська централізована система публічно-шкільних бібліотек

Меню

Головна

Про нас

Бібліотеки району

Наш край Гощанщина

Туристичний маршрут Гощаншини

Віртуальна виставка

Інформаційні ресурси

Бібліотечному фахівцю

Електронні каталоги

Корисні сайти

 

Головна

« Мрії лідерів збуваються »

Мета : навчити учасників прогнозувати свої життєві перспективи; визначати, які знання, вміння та навички необхідні для досягнення мети; формувати вміння брати відповідальність за свої дії.

Тривалість: 2 год.

1.1 Привітання. Знайомство. ( 20 хв. )

Запишіть свої імена у стовпчик і навпроти кожної літери — слово, яке починається з неї і характеризує вас з кращого боку. Наприклад, ВІКТОР:
В — вольовий
І – ініціативний
К — красномовний
Т – терплячий
О — оригінальний
Р— рішучий.
На наступному етапі кожен учасник по черзі називає своє ім’я і характеризує себе з кращого боку.

1.2 Правила тренінгу .( 5 хв.)

На початку тренер пропонує кілька правил, далі учасники тренінгу його доповнюють. Правила вписуються маркером на великий аркуш паперу та вивішуються на видному місці. Отже, кожний з учасників тренінгу буде:

  • доброзичливим;
  • коректним;
  • тактовним;
  • толерантним;
  • терпимим;
  • говорити від свого імені;
  • активним;
  • говорити на тему;
  • говорити лаконічно;
  • дотримуватись «правила руки» (піднімати руку, коли бажає висловити свою думку);

1.3 Вступ ( 5 хв.)

На сьогоднішньому занятті ми будемо говорити про своє майбутнє. Давайте подумаємо, що допоможе нам стати успішними лідерами і досягти своєї мети, своєї мрії!.

1.4 Очікування - « Чарівна скринька» ( 5 хв.)

Тренер роздає кожному учаснику аркуш паперу, на якому пропонує записати свої очікування від сьогоднішнього заняття, від своєї роботи на даному занятті.

Тренер вивішує плакат із зображенням скриньки. Далі кожен учасник, по колу, зачитує свої очікування. Після цього всі учасники прикріплюють свої аркуші на вивішений плакат.

1.5 Гра – розминка « У діда Івана 12 синів» ( 5 хв. )

1.6 Вправа «Машина часу» ( 35 хв. )

Хід вправи.
Педагог-тренер запитує в учасників:
* Чи хотіли б ви подорожувати на машині часу?
* Як ви уявляєте собі машину часу?

Далі педагог-тренер пропонує учасникам відправитись на машині часу на 15 років вперед

Для того , щоб відправитись у подорож, необхідно взяти з собою певний багаж. Багаж розкладається у валізі. Учасники отримують вирізані з паперу валізи або малюють Їх самостійно на аркушах.

Перш ніж відправитися у майбутнє, потрібно подумати: ким би ви хотіли себе бачити. Дайте відповідь на запитання – запишіть:
Права частина
1. Яким я буду, коли мені буде 25 років(малюнок)
2. Моя професія
3. Мій сімейний стан ( чоловік чи дружина, діти)
4. Мій дім
5. Мої захоплення
Ліва частина
1. Що я маю робити і чого досягнути, щоб стати таким.
Далі педагог-тренер пропонує учасникам за бажанням зачитати свої записи

Обговорення:
Чи сподобалося вам це завдання? Що саме вам сподобалось?
Про що нове ви дізнались?
Що допоможе нам втілити свою мрію?

Вправа « Я вмію , я можу!» ( 25 хв.)

Педагог – тренер роздає учасникам аркуші паперу А 4, кольорові маркери і пропонує виконати таке завдання : « Покладіть свою долонь на аркуш, обведіть її по контуру і на кожному пальчику напишіть те, що ви можете робити найкраще, щоб бути лідером!»

Обговорення:
• Що сподобалось при виконанні цього завдання?
• Чи просто було виконувати це завдання?

1.8Гра «Чарівний стрілець» (10 хв)

Хід вправи.
У середині кола стоїть «чарівний стрілець». Учасники по черзі сідають на нього. Учасники, які в цей час сидять у великому колі, за бажанням продовжують речення «Я думаю, що ти… …(називають одну-дві характеристики учасника), і це допоможе дійти тобі до твоєї мрії» , звертаючись до того, хто сидить на «чарівному стільці». Можна називати все , що завгодно: позитивні риси характеру, добрі справи, успіхи, добру поведінку, вплив на інших, активність і т.д.
Обговорення:
Які ваші враження від гри?
Чи легко говорити комусь приємні речі?
А слухати?

1.9 Підсумки ( 5 хв. )

Тренер роздає кожному маленький аркуш паперу вирізаний у вигляді квітки, і пропонує написати на ньому свої враження та думки від проведеного заняття.

Кожен учасник по черзі зачитує свої записи. Коли всі учасники прочитають свої думки та враження, тренер пропонує усім підійти до чистого плакату та прикріпити свої квіти у вигляді вінку, утворивши таким чином « вінок наших результатів».

Тренер дякує учасникам за співпрацю, і пропонує усім завершити заняття оплесками.

Підготувала: Провідний бібліотекар ПШБФ с. Посягва Прокопчук Н. Д.

Гощанська дитяча бібліотека Бібліотека села Посягва

Бібліотека села Бабин Бібліотека села Тучин

Бібліотека села Бочаниця Бібліотека села