√ощанська централ≥зована система публ≥чно-шк≥льних б≥бл≥отек

ћеню

√оловна

ѕро нас

Ѕ≥бл≥отеки району

Ќаш край √ощанщина

“уристичний маршрут √ощаншини

¬≥ртуальна виставка

≤нформац≥йн≥ ресурси

Ѕ≥бл≥отечному фах≥вцю

≈лектронн≥ каталоги

 орисн≥ сайти

 

√оловна

¬≥д традиц≥й до новац≥й (частина 2)

сучасн≥ модел≥ книжкових виставок

ƒл¤ дошк≥льник≥в та учн≥в 1-4 клас≥в

 нижкова виставка Ц це погл¤д на св≥т людини, що њњ п≥дготувала, це передача св≥тогл¤ду, його життЇвого досв≥ду, ставленн¤ до людей ≥ до себе. ¬иставка Ц це завжди творч≥сть, своЇр≥дна ≥кебана Ц мистецтво складанн¤ букету, т≥льки книжкового. ’арактерною особлив≥стю сучасного дизайну книжкових виставок Ї використанн¤ не Уб≥бл≥отечних матер≥ал≥вФ - карт, репродукц≥й, предмет≥в побуту ≥ прикладного мистецтва, зразк≥в флори ≥ фауни, продукц≥њ м≥сцевих п≥дприЇмств, лист≥вок, малюнк≥в, саморобок, ≥грашок тощо. ¬икористовуютьс¤ також р≥зн≥ макети, модел≥, мул¤ж≥, бутафор≥¤. “ема, назва, ≥люстрован≥ елементи, оформленн¤ мають викликати у читача бажанн¤ познайомитис¤ з представленими книгами. ѕри п≥дготовц≥ сл≥д врахувати мету виставки ≥ контингент читач≥в, на ¤кий вона розрахована. ¬иставка починаЇтьс¤ з назви, ¤ка маЇ бути сюрпризом, викликати зац≥кавлен≥сть, здивувати читача. ¬ назв≥ ц≥нуЇтьс¤ гостре влучне слово, ориг≥нальна думка, неспод≥ване р≥шенн¤. ѕри цьому добре запамТ¤товуЇтьс¤ назва з 3-5 сл≥в. ¬ажливим аспектом експозиц≥й Ї зверненн¤ до читач≥в. ¬оно може бути р≥зним, але обовТ¤зково ц≥кавим, простим ≥ зрозум≥лим д≥т¤м, на в≥к ¤ких розрахована виставка. ƒе ¤к≥ з моделей виставок пропонуЇмо ваш≥й уваз≥.

¬иставка-рекв≥Їм У—корботна св≥чка памТ¤т≥ св¤тоњФ присв¤чена памТ¤т≥ голодомору 1932-1933рр.

Ќа виставц≥ експонуЇтьс¤ понад 70 видань, згрупованих за такими розд≥лами: УЋ≥топис трагед≥њ й засторогиФ, У„орна спов≥дь моЇњ ¬≥тчизниФ, У√олод на ѕод≥лл≥Ф, У“ема голодомору в художн≥й л≥тератур≥Ф. —еред експонованих видань Ц У∆нива скорботиФ –оберта  онквеста Ц одного з перших досл≥дник≥в голодомор≥в в ”крањн≥, народна книга-мемор≥ал У“ридц¤ть трет≥й: голодФ, У„орна книга ”крањниФ, УЌац≥ональна книга памТ¤т≥ жертв голодомору 1932-1933рр в ”крањн≥Ф, фундаментальн≥ зб≥рники арх≥вних документ≥в. ѕредставлено також художн≥ та публ≥цистичн≥ твори ”ласа —амчука, ¬асил¤ Ѕарки, ќлега ќльжича, ћиколи –уденка, яра —лавутича, —ерг≥¤ ƒ¤ченка, ћиколи ћагери, ћиколи ‘едунц¤, ¬асил¤ √орбатюка. ¬иставка може бути доповнена ≥мпров≥зованим хрестом, ¤к символом людськоњ памТ¤т≥ ≥ шани, украњнським рушником з траурною чорною стр≥чкою, фотограф≥¤ми голодних згорьованих д≥тей. Ќа невеличкому постамент≥ горить св≥чка ≥ лежить черствий окраЇць чорного хл≥ба. ƒо розд≥л≥в п≥д≥бран≥ ≥нформац≥йн≥ дов≥дки, факти, поетичн≥ р¤дки. Ќаприклад: ѕамТ¤тай! ” 1932-1933 роки в ”крањн≥ помирало щодн¤ 25 тис¤ч чолов≥к, щогодини Ц 1000, щохвилини Ц 17 чолов≥к.  ≥льк≥сть жертв голодомору Ц близько 7 млн. чолов≥к. УЌе зв≥льн¤Їтьс¤ пам'¤ть, ¬≥длунюЇ знову роками. я з≥тхнуЕ запалю обгор≥лу св≥чу, ѕом≥чаю: не замки-твердин≥, не храми Ц «камТ¤н≥лий чорнозем Ц ѕотр≥скан≥ ст≥ни плачуФ.

≈кспозиц≥¤ виставки-екскурс≥њ У–азом з книгою по ™вроп≥Ф запрошуЇ п≥дл≥тк≥в познайомитис¤ з природою, географ≥Їю, економ≥кою, традиц≥¤ми ≥ культурою крањн ™вропейського —оюзу. «д≥йснити екскурс≥ю д≥т¤м допомагають книги, розм≥щен≥ за розд≥лами: Уѕ≥знай св≥т ™вропиФ, У”крањна: шл¤х до ™вропиФ, УЋ≥тературна Ївропейська спадщинаФ, У„ар≥вний св≥т Ївропейськоњ казкиФ.  нижкову виставку доц≥льно доповнити прапором ™вропейського —оюзу, формац≥ю про вс≥ крањни, ¤к≥ Ї членами ™—.

¬иставка новинок Уѕрес-калейдоскопФ.
Ќа виставц≥, ¤ка носить ≥нформац≥йний характер, представлен≥ найнов≥ш≥ пер≥одичн≥ виданн¤ дл¤ учн≥в 5-9 клас≥в. –озпочинаЇтьс¤ вона таким зверненн¤м:
ён≥ друз≥!
” б≥бл≥отец≥ ви можете знайти багато ц≥кавих газет та журнал≥в, ¤к≥ познайомл¤ть вас з останн≥ми новинами в ”крањн≥ ≥ св≥т≥, допоможуть гарно п≥дготуватис¤ до урок≥в, написати реферат на будь-¤ку тему. « журнал≥в ви дов≥даЇтесь про сьогодн≥шн≥ тенденц≥њ моди, житт¤ з≥рок шоу-б≥знесу ≥ спорту, чудеса природи ≥ техн≥ки. ¬с¤ ≥нформац≥¤ на виставц≥ з≥брана за такими розд≥лами:

  • актуальний. –озм≥щен≥ статт≥ з газет та журнал≥в на найважлив≥ш≥ ≥ найактуальн≥ш≥ теми сьогоденн¤.
  • п≥знавальний. ∆урнали техн≥чного, природничого, спортивного характеру, ¤к≥ допоможуть д≥т¤м п≥знати св≥т.
  • розважальний. ≤гри, розваги, ребуси, шаради, кросворди, в≥кторини, турн≥ри.
Ќа виставц≥ використан≥ ≥нформац≥йн≥ зверненн¤ до читач≥в. Ќаприклад: Уён≥ друз≥! ƒо вашоњ уваги новий журналФ, У∆урнальний майдан ц≥кавих новинокФ, У”вага! Ќова публ≥кац≥¤Ф.

 нижкова виставка за формул¤ром читача абонементу 5-9 клас≥в , учениц≥ (учн¤)њ може стати неспод≥ваною дл¤ користувач≥в б≥бл≥отеки. Ќазва виставки закликаЇ д≥тей У„итай, ¤к ¤, читай з≥ мною, читай краще менеФ. ≈кспозиц≥¤ починаЇтьс¤ з фото читачки ≥ короткоњ розпов≥д≥ про нењ. ” центр≥ виставки Ц улюблена книга читача Ц наприклад: Уѕригоди Ўерлока ’олмсаФ. ≤ ще багато ц≥кавих книг Ц ∆.¬ерн У“аЇмничий остр≥вФ, ћ.“вен Уѕригоди “ома —ойЇраФ, ќ.¬ишн¤ Ућисливськ≥ усм≥шкиФ, ¬.¬инниченко У умед≥¤ з  остемФ тощо. ¬иставка користуЇтьс¤ п≥двищеною попул¤рн≥стю у користувач≥в б≥бл≥отеки.

√ощанська дит¤ча б≥бл≥отека Ѕ≥бл≥отека села ѕос¤гва

Ѕ≥бл≥отека села Ѕабин Ѕ≥бл≥отека села “учин

Ѕ≥бл≥отека села Ѕочаниц¤ Ѕ≥бл≥отека села